Ładna figura, zdrowa i jędrna - 3 sposoby jak ją zdobyć

W artykule dowiesz się o: 

  • Jak zdobyć ładną figurę
  • Jak poprawić dietę i trening
  • Jak ważna jest woda dla zachowania łednej figury

Ładna figura bez nadwagiŁadna, zgrabna figura to marzenie chyba każdej kobiety. Wielu z nas kojarzy się ona jednak z drakońskimi dietami i morderczymi treningami na siłowni. Nic bardziej mylnego! Wystarczy wprowadzić w życie trzy proste zasady, dzięki którym będziemy mogły cieszyć się piękną, szczupłą sylwetką.

Zdrowe zamienniki

Z naszej diety wyeliminować powinniśmy nadmierne ilości węglowodanów, cukrów oraz tłuszczy. Węglowodany, które zawarte są w makaronach, białym ryżu, ziemniakach czy pszennym pieczywie bardzo niekorzystnie wpływają na naszą wagę. Warto wprowadzić znacznie zdrowsze, a jednocześnie równie smaczne zamienniki. Biały ryż zastąpmy brązowym, a pszenny makaron, razowym. Zamiast śmietany, do ulubionych potraw i sałatek starajmy się dodawać jogurt grecki. Margarynę czy masło z powodzeniem zastąpić może pasta z awokado. Zamiast gazowanych napojów pijmy herbatki ziołowe lub wodę mineralną z dodatkiem cytryny i mięty. Miłośniczki mlecznej czekolady zastąpić powinny ją gorzką o jak najwyższej zawartości kakao.

Regularny trening

Zasady które pozwolą ci zachować ładną figurę


Aby wydajnie spalać tkankę tłuszczową, ćwiczyć powinno się co najmniej 3 razy w tygodniu lub też codziennie po około 30 – 40 minut. Trening warto rozpocząć od ćwiczeń siłowych takich, jak brzuszki czy pompki, a następnie przejść do części aerobowej, w której możemy zarówno jeździć na rowerze, maszerować, biegać czy pływać. Tego typu ćwiczenia trwać powinny co najmniej 30 minut i być wykonywane ze średnią intensywnością.

Duże ilości wody

O odpowiednie nawodnienie naszego organizmu powinnyśmy dbać przez cały czas, lecz w czasie odchudzania ma to szczególne znaczenie. Woda pomaga bowiem utrzymać odpowiednie uwodnienie komórek, a co za tym idzie, przyczynia się do zwiększenia metabolizmu organizmu. Ładna figura , rozumiana jako ta bez nadwagi jest zachowana przez odpowiedni metabolizm naszego organizmu. Wracając do wody, każdego dnia powinniśmy spożywać jej około 1,5 – 2 litry. Starajmy się wybierać wodę zawierającą dużą ilość składników mineralnych (ponad 1000 miligramów na litr), w tym magnezu (powyżej 50 miligramów) oraz wapnia (powyżej 100 miligramów).  Troszkę więcej o tym jak ważne jest nawodnienie orgniazmu podczas diety przeczytasz w artykule Iwony Wichy -przejdź >>.

Kategorie: 

Share